måndag 15 mars 2010

whats goin' on

Ibland kan man undra hur folk tänker? Tänk egentligen att få kunna läsa andras tankar och veta vad dem tänker, veta hur dem egentligen ser på saker och ting, inte bara säger? Äeh, jag vet egentligen inte vad jag snackar om nu. Varför finns vi? varför gör vi dem saker som vi gör? Finns de någonting, någon art som står sig över människan? Tänker ni någonsin så, eller är det bara jag? Det är nog frågor som man aldrig kommer få svar på, men en sak vet jag, jag lever för kärleken jag får av dig, alex






Är skittrött efter en HELDAG full av saker att göra. Har en hel veckas jobb framför mig, längtar bara tills att det är helg igen, men det kommer....

Men nu blir de lugnt, krypa ner i sängen med Alexander, mysa med chips&dipp till en skräckfilm, det blir The Unborn, försök att ha en lika bra kväll som mig, if you can! :P

Godnatt sverige/ C.





Godnatt / C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar