fredag 12 mars 2010

underbart.

Idag blev det att ta en dag ledig, och det är ju trots allt fredag. Tog faktiskt ledigt av en anledning, och det var min överraskning jag fick igår utav älskling och min lilla syster.

Det började med att mickaela kom hit till oss, skulle vara här under kvällen bara och sen skulle vi följa henne hem eftersom att hennes busskort gått ut ( vilket naturligtvis inte var sant). När vi skulle gå ut för att ta prommenaden så fick jag tydligen inte sätta på mig mina överdragsbyxor, tyckte de va så kallt ute, men alexander sa 'sätt på dig jeans eller något'. Så jag drog på min ett par bagyjeans över mina tunna mjukis och en fleeztröja på mig. Vi typ halv joggade ner till stan eftersom att mickaela sa att mamma skulle möta henne vid bron kvart i 9, vilket jag trodde var sant. När vi sen kommer in i stan så går de genom mc och mot sf, jag började tänka vad fan de höll på med ,vi var ju tvugna att skynda oss. Men då ser jag Alexander gå mot kassan och mickaela står och asg, ' hahha vi ska på bio, vi lurade dig, planerat det här hela dagen'. Jag står där helt paff med hundra plagg på mig och svettas för att jag trodde vi hade bråttom, men icke sa nicke.

Blev en helt underbar kväll, mest för att jag var så omedveten om saken. Tog som sagt ledig dag idag eftersom att vi kom hem sent och syster skulle sova här :)

Nu sitter vi här hemma, har inte så mycket att göra dock. Får se vad vi hittar på idag, skulle vara gött att åka till bergvik/ikea och kolla runt lite ;p Tror nog inte jag får med mig alexander.. haha.

Nåväl, de var nog för mig. :) / Cassandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar